<$BlogRSDUrl$>

woensdag 28 januari 2004

Amstel en Bavaria 


Na zes of zeven jaar heeft Amstel de campagne Vrienden van Amstel beeindigd. Bierbrouwer Bavaria sprong daar grappig op in en maakte een commercial waarbij de vrienden lekker in de zon lagen en de woorden spraken: 'Zo nu eerst een Bavaria!' Zeer knap bedacht en ook erg grappig. Helaas reageerde het Heineken concern weer helemaal verkeerd. Boos, gepikeerd en kinderachtig. Het gevolg, zeer veel aandacht voor de spot, interviews met de hoofdrolspelers en vooral aandacht voor Bavaria, waarbij Amstel (en dus Heineken) als zeer slechte verliezer uit komt. Daarom hier de juiste manier. Reageer helemaal niet. De spot loopt slechts een week en dan is het voorbij. Nog beter, pak Bavaria ludiek terug. Deze is gratis: Advertentie in de ochtendkranten met de tekst Leuk om te zien dat Bavaria ook vrienden heeft. (of zo iets dergelijks). Dan lijk je niet op een zielige verliezer. Maar goed, waar hebben we het nu eigenlijk over. Bavaria.... in de hockeywereld bekend als Spavaria of nog bekender Barakia. En of je daar nu zo trots op moet zijn......

This page is powered by Blogger. Isn't yours?